Klacht

Heeft u een klacht?

Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u over uw behandeling of uw bezoek aan onze praktijk niet tevreden bent.

Als dat zo is, willen we dat graag weten. Uw klacht kan ons helpen onze hulpverlening te verbeteren.

Waarover kunt u klagen?

U kunt een klacht indienen als u vindt dat u niet goed bent behandeld, verkeerd bent geïnformeerd of niet goed geholpen bent. Ook als er problemen zijn met de organisatie, zoals lange wachttijden of moeilijk contact krijgen, kunt u een klacht indienen.

Bij wie kunt u uw klacht kwijt?

U kunt uw klacht natuurlijk bespreken met de hulpverlener over wie u niet tevreden bent. Die zal met u praten en samen met u de onvrede uit de wereld proberen te helpen. Lost dit gesprek voor u niets op, of bespreekt u uw klacht liever niet met de betreffende hulpverlener, dan kunt u onze klachtenfunctionaris benaderen. Hiervoor kunt u ons klachtenformulier hier downloaden, of een papieren versie bij de assistente opvragen. Nadat u het zo goed mogelijk ingevulde formulier heeft verstuurd of ingeleverd, neemt de klachtenfunctionaris contact met u op.

Komen we er onderling niet uit, dan kunt u altijd gebruik maken van de klachtenregeling voor huisartsen. Meer informatie over deze regeling vindt u via de link hieronder.

Naar de website van Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg